fbpx

Garantijos ir gražinimai

1.  Prekės kokybės garantiją nustato prekės pardavėjas pagal gamintojo įsipareigojimus ir bendruosius teisės aktus. Garantinis laikotarpis UAB „Enersona“ prekėms 12 – 60 mėn. Garantija skiriasi priklausomai nuo gamintojo ir prekių, garantijos laikotarpį rasite prekės peržiūros puslapyje prie gamintojo pavadinimo. Išskirtiniais atvejais prekės garantija gali skirtis jeigu gamintojas yra nurodęs kitaip.
2.  PVM sąskaita faktūra yra laikoma prekės garantiniu talonu.

3.  Pretenzijos dėl prekių kokybės ar komplektavimo turi būti pateiktos ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po prekių pristatymo.

4.  Garantijos nėra taikomos šiais atvejais:

•    Jei pažeidimai atsirado ne dėl gamintojo kaltės,  gaminys buvo naudojamas ne pagal paskirtį arba pažeistos prekės saugojimo ar naudojimo taisyklės.
•    Balduose įmontuotoms apšvietimo lemputėms ir transformatoriams, bei baldiniams audiniams.
•    Natūraliai susidėvinčioms prekių dalims.
•    Natūralaus medžio tekstūros ir atspalvio nevienodumai nėra laikomi prekių kokybės trūkumais.
•    Jeigu baldai nukentėjo dėl Force majeure (susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių).

 5.  Pardavėjas neatsako už tai, kad elektroninėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio ar spalvos dėl pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių. Pardavėjas rekomenduoja skaityti prekių aprašymus, bei pasirinkimų pavadinimus, o ne tik pasitikėti nuotraukomis.

6.  Kokybiškų, tačiau surinktų ar bandytų rinkti baldų grąžinti negalima.

7.  Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis”, bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis”.
•    Prekės turi būti grąžinamos nepažeistoje pakuotėje , kurioje jos buvo pristatytos.
•    Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios pristatytos pirkėjui.
•    Pirkėjas yra atsakingas už prekių grąžinimą ir už visus kaštus susijusius su prekės transportavimu bei grąžinimu atgal.
•    Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą – Sąskaitą faktūrą.
•    Kokybiškų ir reikalavimus atitinkančių prekių grąžinti negalima.

8.  Pardavėjui patikrinus ir nustačius, kad pretenzijos dėl prekių kokybės yra pagrįstos, Pirkėjas savo pasirinkimu turi teisę reikalauti iš pardavėjo:
•    Per ne ilgesni kaip 30 darbo dienų laikotarpį pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
•    Atitinkmai sumažinti prekės kainą.
•    Per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus.
•    Grąžinti prekę.
•    Pirkėjas turi teisę pasinaudoti ir kitomis LR Civiliniame kodekse numatytomis teisėmis. Jei pirkėjas išpakavęs prekę (prekės dalį) aptinka gamybos defektą, jis apie tai praneša pardavėjui. Iki atvyks pardavėjo atstovai, šios prekės (prekės dalys) turi buti išsaugotos su pakuote ir neturi būti surinktos. Jei tokia prekė pradėta rinkti paties pirkėjo, šie defektai bus traktuojami kaip atsiradę surinkimo metu, už kuriuos pardavėjas neatsako.

9.  Už grąžinamas prekes pinigai grąžinami tik pavedimu į Pirkėjo nurodytą sąskaitą.

10.  Už kitas mokamas paslaugas pinigai negrąžinami.

Garantijos galiojimo laikotarpiu pastebėjus paslėptus prekės trūkumus, prašome juos nufotografuoti ir atsiųsti elektroniniu paštu info@litaugus.lt. Prekės gamintojas tokiu atveju nustatys, ar prekės defektui taikoma garantija, t.y. prekės defektas yra gamyklinis.  Apie gamintojo sprendimą nedelsiant informuosime pirkėją,  jo nurodytomis susisiekimo duomenimis.